سفارش تبلیغ
صبا ویژن



girl friend or boy friend - کلبه ی امید






درباره نویسنده
girl friend or boy friend - کلبه ی  امید
امید
در مورد دیدگاهام میخوام صحبت کنیم.
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اسفند 89
بهار 90


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
girl friend or boy friend - کلبه ی  امید


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :10951
بازدید امروز : 5
 RSS 

Boy friend or girl friend

 

شاید بعضی وقتها آدم در جامعه امروزی دوست داشته باشه یه دوست دختر یا دوست پسر داشته باشه.ولی وقتی که بهش فکر میکنی میبینی یه چیز پوچیه،چون اکثر این افراد در سن جوانی اند و جوانی هم بذری است برای کاشت،تا در آینده برداشت خوبی داشته باشیم،واضحتر بگم دوران جوانی مظهر آموزش و یادگیریه ولی با داشتن دوست دختر یا پسر یه سری زمان یا فرصتها از دست میره،حالا اگه ازهزینه هاش چشم پوشی کنیم. یه ذره خودت هم فکر کنی به نتیجه پوچیش میرسی،درسته یه خورده حال میده ولی اصلاًارزشش رو نداره که بهترین دوران زندگیت رو بیخودی بگذرونی.

مثلاً فرض کن که یه دوست دختر یا پسر داری و حالا باهاش قرار گذاشتی برید با هم پارک،خوب حالا دیالوگاشون:

-سلام...؛

-سلام...؛

-خوبی..؛

-خوبم..؛

-دوستم داری..؛

-آره دوستت دارم(حالا دروغا)..؛

-یه ذره حرف و شوخی و................بوق..............حالا خداحافظ...

خوب این چی شد،چی ازش بدست آوردی جز اینکه وقتتو هدر دادی و از فرصتهایی که میتونستی بدست بیاری و سطح یادگیریتو ببری بالا یا اصلاًتفریح مثبتی داشته باشی عقب بمونی،بعد به خودت میای میبینی هیچی به هیچی.

من خودم یه چند سال پیش یکی رو دوست داشتم به طوری شب و روزم شده بود اون،ولی دیدم داره به هدفم یعنی درسام آسیب میزنه آخه همش تو فکرم بود،کم کم از ذهنم دورش کردم،بعده ها یه اخلاقایی ازش دیدم که بهم کمک کرد که سریعتر قیچیش کنم؛الآن هم نمیذارم کسی به این راحتی ها تو ذهنم جای بگیره تا به موقش.

به نظر من در صورتی میتونی دوست دختر یا پسر به طور مثبت داشته باشی که سن و شرایط ازدواج رو داشته باشی که یه مدت با هم آشنا باشی ببینید خلقیاتتون به هم میخوره یا نه.

یه گریزی به بحث ازدواج داشته باشیم:بعضی ها قصدشون از ازدواچ یه چیز زودگذره؛مثلاً زیبایی،خوش تیپی،نیازهای جنسی،پول و....درسته انسان میل به زیبایی داره،ولی فردی که زیبا باشه ولی اخلاق درستو حسابی نداشته باشه به چه دردی میخوره؟به درد لای جرز دیوار میخوره.چون این زیبایی هاش که دوام نداره، بالاخره یه روز پیر میشه و اونجاست که اخلاق بدرد میخوره.

انسان باید فردی رو برای زندگیش انتخاب کنه که بیشتر روحیاتشون به هم بخوره.خودمونیم اگه همسر انسان اخلاق گندی داشته باشه زندگی رو برای انسان زهرمار میکنه به طوری که انسان آرزوی مرگ میکنه،ولی اگه همسرش اخلاق توپ یا به قول ما اراکیها تِرِنگی داشته باشه بهشت زمینی اونجاست.

 

نظر بدید خوشحال میشم.....

 

 



نویسنده » امید . ساعت 12:44 عصر روز چهارشنبه 90 فروردین 10